De Cane Servicedesk

Een goede ondersteuning op uw Exact-software is van doorslaggevend belang. Voor deze ondersteuning kunt u terecht bij onze Servicedesk, waar goed getrainde professionals u helpen bij al uw vragen over de werking van uw software.

Bereikbaarheid

Onze Servicedesk is telefonisch bereikbaar op 070 319 52 70 (maandag tot en met vrijdag van 09.00 - 17.30).

"Cane Support is betrouwbaar, snel, kundig en zeer klantvriendelijk. Alles 1000% gemeend! Probleem is oplossing"

Liana de Groot, Bakkerij Gutter 

Service Levels

  • Basis support
    Basis support

    U kunt uw vragen over Exact Globe stellen via de telefoon, de email en via de Customer Portal.

  • Synergy Support
    Synergy Support

    Met de Exact Synergy supportovereenkomst kunt u vragen over Exact Synergy stellen via de telefoon, de email en via de Customer Portal.

  • Premium Support
    Premium Support

    Als uitbreiding op de basis supportovereenkomst kunt u een premium support  component toevoegen. U heeft verkorte responsetijden, een vaste supporter en periodiek overleg.

  • Applicatiebeheer
    Applicatiebeheer

    De service “Ondersteuning Functioneel Applicatiebeheer” is gericht op het ondersteunen van de functionele applicatiebeheerder(s). 

  • Service Level
    Service Level

    U heeft de mogelijkheid om te werken met response, escalatie en oplostermijnen van incidenten. Verder krijgt u vaste contactpersonen toegewezen. 

      Remote support

      Als onderdeel van uw aanvullende supportovereenkomst met Cane of als onze servicedesk medewerker het noodzakelijk vindt, geven wij support op afstand. Onze servicedesk medewerker kijkt dan via het programma Teamviewer (versie 11) mee op uw scherm en/ of neemt tijdelijk de controle over van uw computer. 

      Door hiernaast op de link 'Ik ga akkoord' te klikken, gaat u automatisch akkoord met deze gebruikerscondities. De download van benodigde programma voor remote support wordt dan gestart. U geeft het 'uw id' en 'wachtwoord' in uw scherm door aan onze servicedesk medewerker waarna de ‘hulp op afstand sessie’ opgestart wordt.

       

       

      Teamviewer

      Als u de ‘hulp op afstand sessie’, wilt afbreken kunt u op de ‘Alle verbindingen verbreken’ knop drukken (een wit kruisje) in het connectie scherm. De ‘hulp op afstand sessie’ wordt dan direct beëindigd.

      Ik ga akkoord